//Forever Imperfect
Melompat keriangan sebagai mahasiswi USM.

Friday 27 September 2013 @ 01:38 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum.. Hai awak yg membaca belog comel kitee, hihi. Lamanye dok menyinggah ke belog ni. Hmm tak sempat sikit lah. Tengok tak tajuk tu, feel something? just like annoying word? Hahahaha saja jaaa~ tak tahu nak buat tajuk ape :>

Okey for your information for those who always 'caring' about me, I'm officially degree student of science mathematics. Dah dekat sebulan dah aku menompang USM. Haa ade takut tak dengar course aku tu? hahaa aku pun takut sebenarnye. Memangla best kan jadi budak degree, masa pun best, assignment pun best. Semualah syookkk bak hang. Huhuiiii

Aku belajar 5subjek untuk tahun ni. 1)calculus, 2) linear algebra, 3) programming C++, 4) English & 5) B.Malaysia.  Subjek 4 & 5 tu aku rasa dah biasa sangat kan. Tapi susah jugak, kene buat cerpen bagai poem lah, amende lahhh. Bukan jiwa aku lah bende alah tu semua. Hmm nak buat camne, kene terima sebab tu subjek universiti kalau tak aku x grade lah. Mau nangis aku haa. Belajar 3tahun tapi tak grade, memang syok lah kan? Okey untuk 1,2,3 okey totally subjek tu semua benda baru bagi aku. Memang dah belajar sebelum ni tapi rasa macam dah lupa. Hilang ingatan dah selepas 4bulan cuti. Dengan nota maths time matrik aku tak bawaknye memang lah kan, best sangat. Masuk kelas tengok je lecturer cakap. Adoiiyaa. Sabar jela. Paling tak best dengar ayat ni " okey, comment & theorem awak baca sendiri k, sini bukan matrik dah, dah universiti. so by own k " Makkk nak nangisss :'( tapi kak senior ada cakap awak baru lagi, nanti dah boleh adapt sokey lah. Sayang nak tinggal USM. Sengal punye statement akak oii. =.='

Jadual? Alhamdulillah berkat akak senior ajar aku nak susun jadual okeylah. Lagipun aku just 18unit je untuk sem ni. Dah banyak weh. Serius aku tak tahu camne nak study. Dah lama tinggal alam study ni. Hahaha jadi main main sikit, tapi nak pointer tiptopp.... haa usaha anis! *monolog sendiri* hewww. Jadual aku hari khamis lah pack tahap cipan. Saje pilih one day pack. At least hari lain boleh relax. Kononnye. Hihi

Tapi satu je aku tak mampu nak kikis lagi, rindu kat rumah :'( tapi serius aku cakap perasaan homesick aku kat u ni takdelah seteruk kat matrik haritu. ya Allah tak reti nak kabo haa. kat matrik haritu nak dikatekan hari hari aku call mak ayah, nangis nangis. yelah dulu semua sesorang, ade roomates & kawan sekelas aku je haa. tu je yg banyak nasihat kat aku, yang kentalkan aku.

Aku rasa dah cukup kot tangan aku ni duk menari nari atas keyboard putih aku haa, tepat pukul  0132 aku berjaya siapkan entry baru, yeahhh! * tgn angkat gaya superman* hee okey jangan lupa tinggal jejak. Terimas sebab sudi menyinggah.
Salam kasih rindu, Aniss Sobirin



p/s : Rindu rumah, rindu mak ayah, rindu adik beradik, rindu Dhia & Ammar, rindu awak... :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

السلام عليكم(!) Anis for nickname. Ayah bekeng plus peramah, mak pulak pandai matematik. Genes mereka aku warisi. الحمد لله untuk kehidupan aku yang serba sederhana, الحمد لله untuk makayah yang caring, الحمد لله untuk adik beradik yang sayang aku, الحمد لله dengan kawan-kawan yang supportive, الحمد لله untuk kurniaanMu ya Allah. 'Kunfayakun'-- aku hanya mampu merancang Allah yang menentukan.

Facebook

Peduli orang kata, baju renyuk pun tak apa, asal pakai selesa.


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


Twitter

Love Them


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!