//Forever Imperfect
Say yayyyyyyyyy

Thursday 16 January 2014 @ 20:57 | 0 Comment [s]

Hi Assalamualaikum! :D

Yeahhhhhhhhhh nak bersorak pepanjang kekuat haaa. BAHAGIAAAA~
Kenapa? Okay untuk pengetahuan bapak bapak ibu ibu semua, aku Nur Anis Sobirin telah tamat sem1 dengan jayanya. Alhamdulillah bersyukur kehadrat Ilahi. Alhamdulillah....

ya Allah macam mimpi kan? Aku rasa baru lagi daftar masuk usm, duduk dalam lecture, dapat kenal dengan kawan baru, dapat kenal dengan dunia baru, dapat belajar loghat baru. Baru lagi. Hm baru sangat. Tapi baru ke dok baru ke kenyataannya aku dah habis satu sem. YAYY! tapi ada 5 setengah sem lagiiii T_T

Kalau fikir kenangan sem satu ni banyak sangat, dok terhitung banyaknya. Tapi ada se yang aku ingat -- first time sambutan hari lahir aku dengan kawan kawan kuliah, first time kene prank di diaorang. Hahaha -- Asik banget! :>

Hm apa lagi ye? Haa, aku dah pandai naik bas jauh jauh tanpa sedih sedih. Kalau dulu even aku belajar kat Pahang je tapi nangis weh nak balik matrik tu haa. Susah toi nak jauh dengan mak ayah adik beradik. Nak buat camne, dok penah duk jauh dari family. Heee aku mana penah duduk asrama. Kira aku gentlegirl lagi lah boleh belajar jauh haa. Kan kan? :> well, tengokla anak siapa. Lalalala~~~~~~~

Okey. Sebelum tu aku nak ucap terimassss dok terhingga kat kawan kawan aku, mak ayah aku, dekat dia semestinya sebab banyak support aku, banyak bagi nasihat kat aku, banyak bagi teguran dari semua aspek. Yelah dapat kenal aku yg degil + cepat terasa ni memang la. Nasib korang lahhhhh. Hihi mekasih tau. Aku hargai yang amat sangat tidak terhingga (kalau ayat bm salah ni) Haha

Result aku akan keluar bulan 2 ni, ya Allah takot plop nak hadap result. Debow. Doakan aku ya. K sampai situ je kot. Assalamualaikum.

#Thanks pinjamkan masa duk hadap entry aku yang dok seberapa ni ;)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

السلام عليكم(!) Anis for nickname. Ayah bekeng plus peramah, mak pulak pandai matematik. Genes mereka aku warisi. الحمد لله untuk kehidupan aku yang serba sederhana, الحمد لله untuk makayah yang caring, الحمد لله untuk adik beradik yang sayang aku, الحمد لله dengan kawan-kawan yang supportive, الحمد لله untuk kurniaanMu ya Allah. 'Kunfayakun'-- aku hanya mampu merancang Allah yang menentukan.

Facebook

Peduli orang kata, baju renyuk pun tak apa, asal pakai selesa.


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


Twitter

Love Them


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!